اجاره دستگاه فتوتراپی در منزل جهت زردی نوزاد-تلفن 09122597599-09356550619

اجاره دستگاه فتوتراپی در منزل جهت زردی نوزاد-تلفن 09122597599-09356550619

اجاره دستگاه فتوتراپی در منزل جهت زردی نوزاد با قیمت مناسب توسط پرستاران مجرب NICU(بخش ویژه نوزادان)
اجاره دستگاه فتوتراپی در منزل جهت زردی نوزاد-تلفن 09122597599-09356550619

اجاره دستگاه فتوتراپی در منزل جهت زردی نوزاد-تلفن 09122597599-09356550619

اجاره دستگاه فتوتراپی در منزل جهت زردی نوزاد با قیمت مناسب توسط پرستاران مجرب NICU(بخش ویژه نوزادان)

دستگاه فتوتراپی(نور درمانی) برای نوزادان مبتلا به زردی

اجاره دستگاه فتوتراپی در منزل جهت زردی نوزاد با قیمت مناسب توسط پرستاران مجرب NICU(بخش ویژه نوزادان) وآموزشهای مربوطه و روشهای شیردهی توسط مادربه نوزاد-تلفن09122597599-09356550619

فتوتراپی به معنی درمان زردی نوزاد با استفاده از تابش نور های مرئی و نامرئی با طول موج های مناسب می باشد

اگر نوزاد شما مبتلا به زردی می باشد برای درمان الزام به بستری کردن نوزاد و حضور در بیمارستان ندارید بلکه با نظر پزشک معالج نوزاد می توانید نوزاد دلبندتان را در منزل و در کنار مادر درمان نمائید .

بیماری زردی در بزرگسالان و کودکان :

تغییرات رنگ پوست و مخاط ناشی از تجمع بیلی روبین را زردی – Jaundice – می نامند . زردی از مسائل شایع دوران نوزادی است بطوری که در حدود ۶۰% از نوزادان ترم و ۸۰% از نوزادان پره مچور زردی مشاهده می شود و شاید بتوان گفت که اگر از همه نوزادان آزمایش بیلیروبین به عمل آید ۱۰۰% ایشان از نظر ازمایشگاهی دچار ایکتر (هیپر بیلیروبینمی) هستند حتی اگر از نظر بالینی زردی در پوست آنها قابل رویت نباشد . علت این مسئله این است که هر چند در افراد بالغ با بیلی روبین به بیش از mg%2 زردی قابل رویت می شود .برای مشاهده زردی در نوزادان بیلیروبین باید بیش از mg%5 باشد .

متابولیسم بیلیروبین :

·       بخش عمده بیلیروبین (حدود ۸%) از تخریب هموگلوبین بدست می آید . بدین ترتیب که در هنگام ساخت گلبول قرمز در مغز استخوان مجموعه پروتوپورفیرین و آهن تشکیل مولکول هم را میدهند و هم در ترکیب با زنجیره پروتئینی گلوبین تبدیل به هموگلوبین می شود هنگامیکه گلبول های قرمز حامل هموگلوبین بدلیل خاتمه طول عمر در سیستم رتیکولواندوتلیال تخریب میشود هموگلوبین آزاد میشود وپس از جدا شدن اهن و زنجبره گلوبین تحت تاثیر هم اکسیژناز بیلی وردین تولید می گردد . سپس بیلی وردین تحت تاثیر آنزیم بیلی وردین ردوکتاز به بیلی روبین تبدیل میشود . این نوع بیلی روبین که غیر قطبی و غیر محلول در آب است باید متصل به آلبومین در پلاسما انتقال یابد . پس از رسیدن کمپلکس البومین بیلی روبین به سلولهای کبدی با دخالت پروتئین های Z و Y(لیگاندین) بیلی روبین از البومین جدا شده و وارد سلول کبدی میشود . این مرحله از متابولیسم بیلیروبین مرحله uptake نام دارد .

 

 

ضروری است بدانیم:

در بازار دستگاه های مختلفی موجود می باشد و قیمت های متفاوتی برای اجاره دستگاه وجود دارد که تفاوت اصلی آن در لامپ های مصرفی در دستگاه می باشد .
در دستگاه های فتوتراپی باید از لامپ های استاندارد ساخت کشور آلمان   مختص فتوتراپی استفاده نمود.

متاسفانه در مواردی دیده شده که شرکت ها و موسسات دستگاه هایی با لامپ های غیر استاندارد و یا لامپ های مهتابی رنگی و یا حتی لامپ هایی با طول عمر خارج از طول عمر استاندارد ارائه می شود که به هیچ عنوان قابل تشخیص توسط افراد غیر کارشناس نمی باشد و  باعث عدم درمان زردی کامل نوزاد دلبند شما و عوارض غیر قابل جبران خواهد شد ، لذا خواهشمند است قبل از سفارش دستگاه از تمامی موارد فوق اطمینان حاصل فرمائید .

والدین محترم:

درصورت نیاز به دستگاه فتوتراپی با توجه به تجویز پزشک معالج نوزاد ، جهت تهیه دستگاه با ما تماس حاصل فرمائید تا در اسرع وقت نسبت به تحویل دستگاه های کاملا استاندارد به همراه آموزش استفاده از دستگاه به همراه یک عدد چشم بند مخصوص فتوتراپی در اسرع وقت به شما اقدام شود.

با ما تماس بگیرید تا سلامتی و درمان کامل را به نوزاد دوست داشتنی خود هدیه دهید.

مزایا:دستگاه 4 لامپه و دارای تایمر بوده و چشم بند نوزاد هم ارائه می شود

ما ارتباط مستقیم با پزشک داریم و کار ما زیر نظر پزشک است.

 

برای اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهران با ما تماس بگیرید.

09356550619

09122597599

 

 

 

 

 

 

از مزایای این روش درمانی، در مقایسه با درمان در بیمارستان ، علاوه بر موثر و بی ضرر بودن ، میتوان به موارد زیر اشاره نمود : 


-
کاهش هزینه درمان 
-
کاهش طول درمان 
قابل حمل 
-
جلوگیری از جدا شدن اتاق مادر و نوزاد 
-
جلوگیری از اتلاف وقت والدین 
 -
اجتناب والدین به استفاده از لامپهای فلورسنت معمولی که علاوه بر عدم کارایی ، احتمال شکستن آنها وآسیب به نوزاد ،خطر گرمازدگی نیز وجود دارد
-
کاهش خطر انتقال عفونت خون و دیگر عفونتهای خطرناک به نوزادان به علت آلوده بودن بخشهای بیمارستانی . 
-
عوارض احتمالی عدم درمان زردی :عوارض عصبی ،عقب ماندگی ذهنی ، تعویض خون و .... 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.